Kørekort med automatgear

Vi har et par biler med automatgear, feks. en Tesla.

Det er svært at koncentrere sig om både at skulle styre gear og kobling, samtidig med komplicerede færdselssituationer. I RASK Køreskole har vi god erfaring med at lave kørekort med automatgear. Det er mindre stressende for eleven, og meget billigere* Og mange familier idag har udelukkende biler med automatgear. Du kan tage kørekort med automatgear på alle vores hold - oplys ved tilmelding.

Når du tager kørekort med automatgear, må du KUN køre i biler med automatgear bagefter. Du kan dog til enhver tid tage en køreprøve i en bil med manuel gear, og dermed fjerne begrænsningen.

*Vi tager et tillæg for kørsel med automatgear, men det forventes at køre færre køretimer

Rask Køreskole ApS    Fredensgade 26    8000 Århus C    info@RaskKoreskole.dk    Ring:27106000